^Powrót na górę
foto1 foto2 foto3 foto4 foto5
+48 608 403 473
balet@balet.com.pl

Dane kontaktowe

Artbale Stowarzyszenie
Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki 

Adres:

ul. Hetmańska 10, lok. 13

05-120 Legionowo
Tel.: 608 403 473

balet@balet.com.pl 

Prosimy o wsparcie naszej działalności darowizną wpłacaną na konto:

Bank PEKAO S.A. 78 1240 5918 1111 0000 4907 5089

ARTBALE1

Wolontariat

Zapraszamy wolontariuszy do współpracy z nami. Gwarantujemy zdobycie doświadczenia które pomoże Wam w życiu zawodowym.

Podziękowanie

ARTBALE Stowarzyszenie składa serdeczne podziękowania firmie Wynajem Busów Transport z Legionowa mieszczącej się przy ul. gen. Roi, za bezinteresowne wsparcie i pomoc przy przeniesieniu naszego biura pod nowy adres, ul. Jana III Sobieskiego 6d.

Newsletter

Imię:
Email:

Inne informacje

Protokół z wyboru oferty

Legionowo, dnia 12.12.2025 r.

 

Protokół z wyboru oferty

Tryb zamówienia: zapytanie o cenę.

Zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.)- wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty 130 000 zł.

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą: nazwą „…w kręgu tańca…2025”, o wartości 883 614,70 zł, realizowanego w okresie 01.02.2025–31.12.2025. Nr umowy z PFRON UM/PW9/2025/3/O_MAZOWIECKI/10932 z dnia 1 kwietnia 2025 roku. Termin przeprowadzenia audytu: 22.12.2025 do 9.01.2026.

Skarbnik Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie oraz Komisja powołana uchwała Zarządu informują, że w przedmiotowym postepowaniu złożono 7 ofert, które wpłynęły do 10.12.2025 r. do końca dnia.

Nr kol.

Nazwa /Imię i nazwisko Wykonawcy

Cena brutto

Max 70%

Kryteria oceny -Nazwa kryterium (waga %)

 

Liczba otrzymanych punktów

 

Etap I (spełnienie wymogów oferty)

Uwagi

1.

Audmax Błażej Biliński

ul. Orzechowa 2, 55-040 Królikowice

6150,00 zł

Cena (70%):

Doświadczenie (30%):

-

Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.

Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności.

2.

AB AUDYT Artur Bołdak

ul. Zielony Zakątek 46, 15-523 Białystok

4700,00 zł

Cena (70%):

Doświadczenie (30%):

-

Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.

Brak potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego.

Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu.

3.

KPW Consulting  Sp. z o.o.

ul. nieckiego 25C/410 90-350 Łódź

13653,00 zł

Cena (70%):

Doświadczenie (30%):

-

Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.

Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu.

4.

Grupa Gomułka - Euroedukacja sp. z o.o. ul. Jana Matejki 4, 40-077 Katowice

9778,50 zł

Cena (70%):

Doświadczenie (30%):

-

Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym.

Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności.

5.

DPC Audit Partner Sp. z o.o.ul. Armii Krajowej 15/7, 45-071 Opole

RAZEM

9040,50 zł

Cena za badanie 7380,00 zł

Cena za raport

1660,50 zł

Cena (70%):

Doświadczenie (30%):

-

Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym

Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu.

6.

ECCOM Sp. z o.o.

Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Audytu

ul. Tadeusza Czackiego 3/5 lok.508

00-043 Warszawa

17.000,00 zł, z podziałem 14.500,00 zł brutto za

badanie i 2.500,00 brutto za raport.

Cena (70%):

70%

Doświadczenie (30%):

30%

100%

Oferta spełnia wymogi określonych w zapytaniu ofertowym.

 

7.

Kancelaria Rachunkowo-Audytorska Biegły Rewident Tomasz Niedźwiedź

Świecie, ul. Kopernika 3
86-100 Świecie

8610,00

Cena (70%):

Doświadczenie (30%):

-

Oferta spełnia wymogi określonych w zapytaniu ofertowym

Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności.

Komisja w składzie poniższym po wstępnej analizie ofert w zakresie Etapu I oceny ofert stwierdziła, że 6 ze złożonych 7 ofert nie przeszły pierwszego etapu. Do II etapu przeszła firma: ECCOM Sp. z o.o.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego.

Do realizacji usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą: nazwą „…w kręgu tańca…2025” decyzją Komisji została wybrana ECCOM Sp. z o.o. Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Audytu jako najkorzystniejsza spośród spełniających wymogi określone w zapytaniu ofertowym wobec kryteriów oceny zawartych w zapytaniu ofertowym.

Komisja w składzie:

  • Przewodnicząca: Berenika Jakubczak-Rauze - Prezes
  • Członek: Mieczysława Kubacka - Skarbnik
  • Członek: Krzysztof Machliński

Zapytanie o audyt zewnetrzny projektu w kregu tańca 2025

Legionowo, dn. 3.12.2025 r.

ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki  zaprasza kwalifikujące się podmioty do nadsyłania ofert dotyczących przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pod nazwą „…w kręgu tańca…2025”, realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie w roku 2025 i współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).

Zamawiający: ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie ul. Hetmańska 10, lok. 13, NIP: 5272375001, REGON: 015147680, KRS: 0000107658

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą „…w kręgu tańca…2025”, o wartości 883 614,70 zł, realizowanego w okresie 01.02.2025 - 31.12.2025. Nr umowy z PFRON UM/PW9/2025/3/O_MAZOWIECKI/10932 z dnia 1 kwietnia 2025 roku. Termin rozpoczęcia audytu: 22.12.2025. Zakończenie i przekazanie ostatecznej oceny i dokumentów nie później niż do 9.01.2026 roku.

Czytaj więcej: Zapytanie o audyt zewnetrzny projektu w kregu tańca 2025

Protokół z wyboru ofert nocleg wyżywienie

Legionowo, dnia 25.04.2025 roku

Protokół z wyboru dostawcy usługi

Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe.

Przedmiot zapytania: 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja, aranżacja i obsługa zgrupowań tanecznych w projekcie „...w kręgu tańca...2025” współfinansowanym ze środków PFRON oraz ARTBALE Stowarzyszenia, w zakresie zapewnienia usług hotelowych, gastronomiczno-restauracyjnych oraz dostępności 4 sal szkoleniowych, które posłużą do organizacji zajęć tanecznych, mindfulness, spotkań multimedialnych z filmem tańca, spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem oraz pokazu finałowego. Jedna z sal powinna móc pomieścić wszystkich uczestników zgrupowania czyli około 45-50 osób.

Zgrupowania organizowane będą w terminach:

5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.

na terenie województwa mazowieckiego w odległości do 50 km od centrum Warszawy.

Zapytanie ofertowe zostało upublicznione w dniu 15.04.2025 na stronie www.artbale.pl, oraz wysłane e-mailem do czterech potencjalnych wykonawców:

  1. Hotel Nosselia, Krzyczki Szumne 44, 05-190 Nasielsk ;

  2. Geovita S.A., ul. Ogrodowa 31, 05-140 Jadwisin;

  3. Oddział Rewita Rynia, ul. Wczasowa 59 • 05-127 Białobrzegi

  4. Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko, Al. Centralna 6, 07-203 Somianka

Komisja powołana uchwałą Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę, która wpłynęła do 24.04.2025 r. do końca dnia:

Data i godzina złożenia oferty

 

Nazwa /Imię i nazwisko Wykonawcy

Cena całości pobytu dla jednego zgrupowania z wyżywieniem, noclegami i salami do prowadzenia spotkań i warsztatów tanecznych dla projektu „….w kręgu tańca…2025”

Kryteria oceny -Nazwa kryterium (waga %)

Liczba otrzymanych punktów

%

23.04.2025 r.

godz. 16:51

Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko,

Al. Centralna 6, 07-203 Somianka

28 700 zł

Cena: 100 %

100 %

Komisja powołana uchwałą Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie zdecydowała w dniu 25.04.2025 r. z zachowaniem zasady konkurencyjności Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko,
Al. Centralna 6, 07-203 Somianka.

Ocena ofert dokonywana jest na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w następujący sposób: Przyjęto liczbę 100 jako maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać każdy
z oferentów, wg wzoru:

Liczba punktów = (cena oferty najniżej skalkulowanej / cena oferty ocenianej) x 100pkt

Wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności wykonawcą jest: Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy Caritas, Popowo-Letnisko, Al. Centralna 6, 07-203 Somianka,  któremu zostanie powierzona pełna realizacja zamówienia.

 

Podpisy członków Komisji:

  1. Przewodnicząca: Berenika Jakubczak-Rauze, Prezes

  2. Członek: Bożena W. Jakubczak

  3. Członek: Krzysztof Machliński

Protokół z otwarcia ofert nocleg wyżywienie

Legionowo, dnia 25.04.2025 roku

Protokół z otwarcia ofert

 

Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe

Przedmiot zapytania: 

 

Przedmiotem zamówienia jest organizacja, aranżacja i obsługa zgrupowań tanecznych w projekcie „...w kręgu tańca...2025” współfinansowanym ze środków PFRON oraz ARTBALE Stowarzyszenia, w zakresie zapewnienia usług hotelowych, gastronomiczno-restauracyjnych oraz dostępności 4 sal szkoleniowych, które posłużą do organizacji zajęć tanecznych, mindfulness, spotkań multimedialnych z filmem tańca, spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem oraz pokazu finałowego. Jedna z sal powinna móc pomieścić wszystkich uczestników zgrupowania czyli około 45-50 osób.

Zgrupowania organizowane będą w terminach:

5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.

na terenie województwa mazowieckiego w odległości do 50 km od centrum Warszawy.

Komisja powołana uchwałą Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej
i Sztuki z siedzibą w Legionowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożono
1 ofertę, która wpłynęła do 24.04.2025 r. do końca dnia:

Data i godzina złożenia oferty

 

Nazwa /Imię i nazwisko Wykonawcy

Cena całości pobytu dla jednego zgrupowania z wyżywieniem, noclegami i salami do prowadzenia spotkań i warsztatów tanecznych dla projektu „….w kręgu tańca…2025”

23.04.2025 r.

godz. 16:51

Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko,

Al. Centralna 6, 07-203 Somianka

28 700 zł

 

Maksymalna kwota jaką możemy przeznaczyć na sfinansowanie całości realizacji przedmiotu objętego zapytaniem o cenę to: 344 400 zł brutto (słownie: trzysta czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych). 

Podpisy członków Komisji:

 

  1. Przewodnicząca: Berenika Jakubczak-Rauze, Prezes

  2. Członek: Bożena W. Jakubczak

  3. Członek: Krzysztof Machliński

Zapytanie ofertowe W kręgu tańca 2025 usługa wyżywienia, noclegu, sal

ZAPYTANIE OFERTOWE

SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

1. Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest organizacja, aranżacja i obsługa zgrupowań tanecznych w projekcie „...w kręgu tańca...2025” finansowanym przez PFRON oraz ARTBALE Stowarzyszenie, w zakresie zapewnienia usług  hotelowych, gastronomiczno-restauracyjnych oraz dostępności 4 sal szkoleniowych, które posłużą do organizacji zajęć tanecznych, mindfulness, spotkań multimedialnych z filmem tańca, spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem oraz pokazu finałowego. Jedna z sal powinna móc pomieścić wszystkich uczestników zgrupowania czyli około 45-50 osób.

Zgrupowania organizowane w terminach:

5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.

na terenie województwa mazowieckiego w odległości do 50 km od centrum Warszawy.

2. Uczestnicy zgrupowania:

  • Liczba uczestników na każdym zgrupowaniu szacowana przez Zamawiającego: ok. 45 osób.
  • Na jednym zgrupowaniu będą 4 grupy, z których każda składa się z 8 osób z niepełnosprawnościami i 2 opiekunów oraz ok. 5 osób kadry.
  • Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej na 7 dni roboczych przed datą wydarzenia o ostatecznej liczbie uczestników zgrupowania.

3. Organizacja zgrupowania:

Organizatorem zgrupowań, zwanym dalej „Zamawiającym”, jest ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki, z siedzibą w Legionowie, 05-120 Legionowo ul. Hetmańska 10, lok. 13.

▪ Termin realizacji zgrupowań:

5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.

▪ Miejsce: okolice Warszawy (do 50 km od centrum miasta), preferowane tereny na północ od Warszawy.

  • Obiekt hotelarski zlokalizowany na terenie województwa mazowieckiego.
  • Obiekt hotelarski powinien posiadać kompleksową infrastrukturę techniczną wraz z niezbędnym wyposażeniem umożliwiającym realizację zgrupowań.
  • Miejsce zakwaterowania wszystkich uczestników spotkania i serwowania posiłków muszą znajdować się w tym samym obiekcie hotelowym.
  • Obiekt hotelarski powinien posiadać min. 4 sale szkoleniowe, z których 3 mogą być wykorzystane w ramach zajęć tanecznych, a 1 jako sala do spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem.
  • Obiekt hotelarski musi posiadać parking na potrzeby uczestników wydarzenia.
  • Obiekt hotelarski musi być usytuowany w obrębie lasu lub innego terenu zielonego.
  • Obiekt hotelarski musi posiadać teren rekreacyjny w postaci placu zabaw i boiska.
  • Obiekt hotelarski musi być dostępny dla osób z niepełnosprawnościami.

▪ Ramowy / ogólny zarys programu zgrupowania(*):

PONIEDZIAŁEK

8:00 – 9:00 przyjazd uczestników

9:00 śniadanie

10:00 spotkanie organizacyjne z opiekunami grup

11:00 – 14:00 zajęcia warsztatowe

14:00 obiad

15:30 – 18:00 zajęcia warsztatowe

18:00 kolacja

19:00 – 21:00 spotkania z muzyką i tańcem / zajęcia oddechowe

WTOREK

8:00 śniadanie

9:00 – 13:00 zajęcia warsztatowe

13:00 obiad

15:00 – 18:00 zajęcia warsztatowe

18:00 kolacja

19:00 – 21:00 spotkania z muzyką i tańcem / zajęcia oddechowe

ŚRODA

8:00 śniadanie

9:00 – 13:00 zajęcia warsztatowe

13:00 obiad

15:00 – 18:00 zajęcia warsztatowe

18:00 kolacja

19:00 – 21:00 spotkania z muzyką i tańcem / zajęcia oddechowe

CZWARTEK

8:00 śniadanie

9:00 – 13:00 zajęcia warsztatowe

13:00 obiad

15:00 – 18:00 zajęcia warsztatowe

18:00 kolacja

19:00 spotkanie organizacyjne z opiekunami grup

19:30 – 21:00 próba generalna do pokazu finałowego

PIĄTEK

7:00 śniadanie

9:00 – 11:00 pokaz finałowy

11:30 obiad

12:00 odjazd autokaru z uczestnikami

  • suchy prowiant zamiast kolacji

13:00 – 16:00 zamknięcie zgrupowania przez organizatorów

(*) Program zgrupowania może podlegać zmianom, jego ostateczna wersja (do druku) zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem zgrupowania.

4. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia:

▪ Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym, w tym m.in. do zorganizowania co najmniej jednego spotkania roboczego z Zamawiającym przed terminem  zgrupowania w siedzibie Zamawiającego oraz wizji lokalnej. Podczas spotkania zostanie  omówiona szczegółowa koncepcja realizacji poszczególnych zadań wchodzących w skład  zamówienia. Termin spotkania ustala Zamawiający. W razie potrzeby Wykonawca zorganizuje więcej niż jedno spotkanie.

▪ Wykonawca zachowa najwyższą staranność i będzie działał zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.

▪ Wykonawca odpowiada za wszelkie zobowiązania formalno-prawne wobec podmiotów z nim współpracujących przy lub na rzecz realizacji niniejszego zamówienia.

▪ Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z wymogami Zamawiającego, wskazanymi w dokumentacji niniejszego zamówienia oraz zgodnie z ustaleniami podjętymi wspólnie z Zamawiającym w trakcie fazy przygotowań do realizacji poszczególnych zadań.

▪ Zgrupowania współfinansowane będą ze środków PFRON w ramach konkursu nr 1/2024 pn. „Wspieramy aktywność", kierunek pomocy 3: wzrost aktywności osób niepełnosprawnych w różnych dziedzinach życia, o zlecenie realizacji zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 2007r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z załączonymi tam dokumentami.

5. Opis zadań Wykonawcy (po zawarciu umowy):

▪ Zapewnienie sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem i sprzętem:

1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia 4 sal szkoleniowych do prowadzenia wszystkich zajęć warsztatowych, spotkań i pokazu, dostosowanych do liczby uczestników przedmiotowego wydarzenia i znajdującej się w tym samym budynku lub kompleksie budynków co zakwaterowanie uczestników wydarzenia

2. W przypadku sali z oknami wykorzystanej na multimedialne spotkanie z filmem tańca, musi istnieć możliwość zaciemnienia jej w taki sposób, aby wyświetlane w niej prezentacje były dobrze widoczne.

3. Wyposażenie sali szkoleniowej w niezbędny sprzęt techniczny. Wymagane jest:

  • nagłośnienie – w sali, w której planowany jest pokaz finałowy oraz spotkania wieczorne z muzyką i tańcem,
  • 45 krzeseł - w sali, w której odbędzie się pokaz finałowy
  • 10 krzeseł - w dwóch salach, gdzie odbędą się zajęcia taneczne oraz
  • 2 krzesła dla prowadzących - w salach, gdzie odbędą się zajęcia taneczne
  • stół + miejsca siedzące dla 10-12 osób - w czwartej sali na spotkania z pedagogiem/psychologiem
  • 2 stoły – w sali, w której planowany jest pokaz finałowy
  • ewentualne dodatkowe przedłużacze na potrzeby sprzętu Zamawiającego

4. Wykonawca zapewni stabilne, darmowe łącze Wi-Fi w trakcie całego zgrupowania dla co najmniej 50 osób.

▪ Obsługa zgrupowania:

1. Wykonawca zapewni koordynatora całego zgrupowania, odpowiedzialnego przed

Zamawiającym za nadzór nad prawidłową i kompleksową realizacją poszczególnych

elementów zamówienia.

▪ Zapewnienie usługi hotelowej:

  • Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia wszystkim uczestnikom zgrupowania 4 noclegów w obiekcie hotelowym, w którym odbędzie się każde zgrupowanie.
  • Wykonawca zapewni dostęp do pokoi możliwie wcześnie rano w poniedziałek (pierwszego dnia zgrupowania).
  • Każdy pokój musi być z oknem, wyposażony w pełny węzeł sanitarny.
  • Dla wszystkich uczestników zgrupowania musi być zapewniony nocleg w pokojach jednoosobowych lub wieloosobowych, gdzie uczestnicy każdej grupy każdego zgrupowania będą zakwaterowani obok siebie.
  • Hotel musi posiadać zaplecze rekreacyjne i bezpłatnie je udostępnić uczestnikom spotkania.
  • Hotel zapewni bezpłatny parking dla minimum 5 samochodów osobowych oraz możliwość wjazdu autokaru z uczestnikami w momencie przyjazdu grup na zgrupowanie oraz w momencie ich wyjazdu.

▪ Zapewnienie obsługi gastronomicznej:

            1. W trakcie całego czasu trwania zgrupowania Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną  czasowo zgodną z programem wydarzenia, na którą składają się:

− śniadania  w formie bufetu (bufet na zimno oraz na ciepło) wraz z napojami (w tym kawa i herbata), woda niegazowana w nieograniczonej ilości.

− obiady składające się z zupy i dania głównego wraz z napojami.

-  kolacja w formie bufetu (bufet na zimno oraz na ciepło) wraz z napojami (w tym kawa i herbata), woda niegazowana w nieograniczonej ilości.

2. Miejsce serwowania głównych posiłków (śniadania, obiady, kolacja) musi znajdować się w  tym samym obiekcie hotelarskim, co sala szkoleniowa, jednakże w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala szkoleniowa.

6. Warunki udziału w postępowaniu:

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące  warunki:

▪ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia  działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca należycie wykonał co najmniej 3 usługi,  z których każda polegała na organizacji wydarzeń, np. konferencji/konwentu/kongresu/zjazdu/sympozjum, dla min. 100 uczestników, przy czym  organizacja obejmowała łącznie: zapewnienie usługi hotelarskiej, zapewnienie obsługi  techniczno-logistycznej, usługi gastronomicznej oraz zapewnienie aranżacji wydarzenia. Wykaz  zrealizowanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ze wskazaniem  podmiotu na rzecz którego była organizowana usługa.

7. Kryteria wyboru oferty:

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie oceniał oferty według

następujących kryteriów i punktacji:

Lp

Kryterium oceny

Waga %

1

Cena

100,00%

     
     

RAZEM 100%

2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów  oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.

3. Wykonawca może uzyskać łącznie maksymalnie 100 pkt.

4. W kryterium „Cena brutto” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca  najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:

Liczba punktów = (cena oferty najniżej skalkulowanej / cena oferty ocenianej) x 100 pkt

8. Termin i forma składania ofert:

Ofertę szacunkową dotyczącą wykonania przedmiotowej usługi należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w terminie do dnia 24 kwietnia 2025 roku do końca dnia, mailem na adres:

balet@balet.com.pl

Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2).

9. Ogłoszenie wyników wyboru oferty:

Ogłoszenie wyników wyboru oferty nastąpi 25 kwietnia 2025 roku i zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego:

www.artbale.pl

10. Kontakt:

ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki

604 094 584 Berenika Jakubczak Rauze - koordynator projektu

Klauzula informacyjna - RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27  kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne  rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy,

że:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ARTBALE Stowarzyszenie.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celach: wyboru wykonawcy lub zawarcia i realizacji umowy.
  • Dane osobowe mogą zostać ujawnione właściwym organom oraz podmiotom upoważnionym zgodnie z obowiązującym prawem.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie:

- art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu wyboru wykonawcy,

- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia oraz realizacji umowy

  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, w tym do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego wynoszącego 5 lat i nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14  lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
  • W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
  • Posiada Pani/Pan:

− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;

− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;

− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych  osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;

− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul.  Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych

Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

  • nie przysługuje Pani/Panu:

− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;

− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;

- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż  podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c lub b RODO


Zapytanie ofertowe W kręgu tańca 2025 usługa wyżywienia, noclegu, sal

Zalacznik_nr_1_Składana oferta

Załącznik nr 2_Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych

 

CookiesAccept

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

© Artbale