Legionowo, dnia 12.12.2025 r.
Protokół z wyboru oferty
Tryb zamówienia: zapytanie o cenę.
Zamówienie wyłączone jest z obowiązku stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych na podstawie art. 2 ust.1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r.- Prawo zamówień publicznych ( Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z późn. zm.)- wartość zamówienia nie jest równa i nie przekracza kwoty 130 000 zł.
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą: nazwą „…w kręgu tańca…2025”, o wartości 883 614,70 zł, realizowanego w okresie 01.02.2025–31.12.2025. Nr umowy z PFRON UM/PW9/2025/3/O_MAZOWIECKI/10932 z dnia 1 kwietnia 2025 roku. Termin przeprowadzenia audytu: 22.12.2025 do 9.01.2026.
Skarbnik Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie oraz Komisja powołana uchwała Zarządu informują, że w przedmiotowym postepowaniu złożono 7 ofert, które wpłynęły do 10.12.2025 r. do końca dnia.
|
Nr kol. |
Nazwa /Imię i nazwisko Wykonawcy |
Cena brutto Max 70% |
Kryteria oceny -Nazwa kryterium (waga %)
|
Liczba otrzymanych punktów
|
Etap I (spełnienie wymogów oferty) |
Uwagi |
|
1. |
Audmax Błażej Biliński ul. Orzechowa 2, 55-040 Królikowice |
6150,00 zł |
Cena (70%): Doświadczenie (30%): |
- |
Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym. |
Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności. |
|
2. |
AB AUDYT Artur Bołdak ul. Zielony Zakątek 46, 15-523 Białystok |
4700,00 zł |
Cena (70%): Doświadczenie (30%): |
- |
Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym. |
Brak potwierdzonych za zgodność z oryginałem dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe uprawniające do przeprowadzenia zadania audytowego. Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu. |
|
3. |
KPW Consulting Sp. z o.o. ul. nieckiego 25C/410 90-350 Łódź |
13653,00 zł |
Cena (70%): Doświadczenie (30%): |
- |
Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym. |
Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu. |
|
4. |
Grupa Gomułka - Euroedukacja sp. z o.o. ul. Jana Matejki 4, 40-077 Katowice |
9778,50 zł |
Cena (70%): Doświadczenie (30%): |
- |
Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym. |
Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności. |
|
5. |
DPC Audit Partner Sp. z o.o.ul. Armii Krajowej 15/7, 45-071 Opole |
RAZEM 9040,50 zł Cena za badanie 7380,00 zł Cena za raport 1660,50 zł |
Cena (70%): Doświadczenie (30%): |
- |
Oferta nie spełnia wymogów określonych w zapytaniu ofertowym |
Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu. |
|
6. |
ECCOM Sp. z o.o. Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Audytu ul. Tadeusza Czackiego 3/5 lok.508 00-043 Warszawa |
17.000,00 zł, z podziałem 14.500,00 zł brutto za badanie i 2.500,00 brutto za raport. |
Cena (70%): 70% Doświadczenie (30%): 30% |
100% |
Oferta spełnia wymogi określonych w zapytaniu ofertowym. |
|
|
7. |
Kancelaria Rachunkowo-Audytorska Biegły Rewident Tomasz Niedźwiedź Świecie, ul. Kopernika 3 |
8610,00 |
Cena (70%): Doświadczenie (30%): |
- |
Oferta spełnia wymogi określonych w zapytaniu ofertowym |
Wartość oferty jest niższa o więcej niż 10% od kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Oferta powinna zawierać: Cenę osobno za badanie i raport dla projektu i warunki płatności. |
Komisja w składzie poniższym po wstępnej analizie ofert w zakresie Etapu I oceny ofert stwierdziła, że 6 ze złożonych 7 ofert nie przeszły pierwszego etapu. Do II etapu przeszła firma: ECCOM Sp. z o.o.
Kancelaria Doradztwa Podatkowego.
Do realizacji usługi przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą: nazwą „…w kręgu tańca…2025” decyzją Komisji została wybrana ECCOM Sp. z o.o. Kancelaria Doradztwa Podatkowego i Audytu jako najkorzystniejsza spośród spełniających wymogi określone w zapytaniu ofertowym wobec kryteriów oceny zawartych w zapytaniu ofertowym.
Komisja w składzie:
Legionowo, dn. 3.12.2025 r.
ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki zaprasza kwalifikujące się podmioty do nadsyłania ofert dotyczących przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu pod nazwą „…w kręgu tańca…2025”, realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie w roku 2025 i współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (PFRON).
Zamawiający: ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie ul. Hetmańska 10, lok. 13, NIP: 5272375001, REGON: 015147680, KRS: 0000107658
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia audytu zewnętrznego projektu realizowanego przez ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki i współfinansowanego ze środków PFRON w ramach ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych pod nazwą „…w kręgu tańca…2025”, o wartości 883 614,70 zł, realizowanego w okresie 01.02.2025 - 31.12.2025. Nr umowy z PFRON UM/PW9/2025/3/O_MAZOWIECKI/10932 z dnia 1 kwietnia 2025 roku. Termin rozpoczęcia audytu: 22.12.2025. Zakończenie i przekazanie ostatecznej oceny i dokumentów nie później niż do 9.01.2026 roku.
Czytaj więcej: Zapytanie o audyt zewnetrzny projektu w kregu tańca 2025
Legionowo, dnia 25.04.2025 roku
Protokół z wyboru dostawcy usługi
Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe.
Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, aranżacja i obsługa zgrupowań tanecznych w projekcie „...w kręgu tańca...2025” współfinansowanym ze środków PFRON oraz ARTBALE Stowarzyszenia, w zakresie zapewnienia usług hotelowych, gastronomiczno-restauracyjnych oraz dostępności 4 sal szkoleniowych, które posłużą do organizacji zajęć tanecznych, mindfulness, spotkań multimedialnych z filmem tańca, spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem oraz pokazu finałowego. Jedna z sal powinna móc pomieścić wszystkich uczestników zgrupowania czyli około 45-50 osób.
Zgrupowania organizowane będą w terminach:
5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.
na terenie województwa mazowieckiego w odległości do 50 km od centrum Warszawy.
Zapytanie ofertowe zostało upublicznione w dniu 15.04.2025 na stronie www.artbale.pl, oraz wysłane e-mailem do czterech potencjalnych wykonawców:
Hotel Nosselia, Krzyczki Szumne 44, 05-190 Nasielsk ;
Geovita S.A., ul. Ogrodowa 31, 05-140 Jadwisin;
Oddział Rewita Rynia, ul. Wczasowa 59 • 05-127 Białobrzegi
Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko, Al. Centralna 6, 07-203 Somianka
Komisja powołana uchwałą Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożono 1 ofertę, która wpłynęła do 24.04.2025 r. do końca dnia:
|
Nazwa /Imię i nazwisko Wykonawcy |
Cena całości pobytu dla jednego zgrupowania z wyżywieniem, noclegami i salami do prowadzenia spotkań i warsztatów tanecznych dla projektu „….w kręgu tańca…2025” |
Kryteria oceny -Nazwa kryterium (waga %) |
Liczba otrzymanych punktów % |
|
|
23.04.2025 r. godz. 16:51 |
Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko, Al. Centralna 6, 07-203 Somianka |
28 700 zł |
Cena: 100 % |
100 % |
Komisja powołana uchwałą Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki z siedzibą w Legionowie zdecydowała w dniu 25.04.2025 r. z zachowaniem zasady konkurencyjności Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko,
Al. Centralna 6, 07-203 Somianka.
Ocena ofert dokonywana jest na podstawie osiągniętej liczby punktów wyliczonych w następujący sposób: Przyjęto liczbę 100 jako maksymalną liczbę punktów, jaką może uzyskać każdy
z oferentów, wg wzoru:
Liczba punktów = (cena oferty najniżej skalkulowanej / cena oferty ocenianej) x 100pkt
Wybranym zgodnie z zasadą konkurencyjności wykonawcą jest: Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy Caritas, Popowo-Letnisko, Al. Centralna 6, 07-203 Somianka, któremu zostanie powierzona pełna realizacja zamówienia.
Podpisy członków Komisji:
Przewodnicząca: Berenika Jakubczak-Rauze, Prezes
Członek: Bożena W. Jakubczak
Członek: Krzysztof Machliński
Legionowo, dnia 25.04.2025 roku
Protokół z otwarcia ofert
Tryb zamówienia: zapytanie ofertowe
Przedmiot zapytania:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, aranżacja i obsługa zgrupowań tanecznych w projekcie „...w kręgu tańca...2025” współfinansowanym ze środków PFRON oraz ARTBALE Stowarzyszenia, w zakresie zapewnienia usług hotelowych, gastronomiczno-restauracyjnych oraz dostępności 4 sal szkoleniowych, które posłużą do organizacji zajęć tanecznych, mindfulness, spotkań multimedialnych z filmem tańca, spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem oraz pokazu finałowego. Jedna z sal powinna móc pomieścić wszystkich uczestników zgrupowania czyli około 45-50 osób.
Zgrupowania organizowane będą w terminach:
5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.
na terenie województwa mazowieckiego w odległości do 50 km od centrum Warszawy.
Komisja powołana uchwałą Zarządu ARTBALE Stowarzyszenia Rozwoju Edukacji Kulturalnej
i Sztuki z siedzibą w Legionowie informuje, że w przedmiotowym postępowaniu złożono
1 ofertę, która wpłynęła do 24.04.2025 r. do końca dnia:
|
Nazwa /Imię i nazwisko Wykonawcy |
Cena całości pobytu dla jednego zgrupowania z wyżywieniem, noclegami i salami do prowadzenia spotkań i warsztatów tanecznych dla projektu „….w kręgu tańca…2025” |
|
|
23.04.2025 r. godz. 16:51 |
Ośrodek Charytatywno-Szkoleniowy CARITAS Popowo-Letnisko, Al. Centralna 6, 07-203 Somianka |
28 700 zł |
Maksymalna kwota jaką możemy przeznaczyć na sfinansowanie całości realizacji przedmiotu objętego zapytaniem o cenę to: 344 400 zł brutto (słownie: trzysta czterdzieści cztery tysiące czterysta złotych).
Podpisy członków Komisji:
Przewodnicząca: Berenika Jakubczak-Rauze, Prezes
Członek: Bożena W. Jakubczak
Członek: Krzysztof Machliński
ZAPYTANIE OFERTOWE
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja, aranżacja i obsługa zgrupowań tanecznych w projekcie „...w kręgu tańca...2025” finansowanym przez PFRON oraz ARTBALE Stowarzyszenie, w zakresie zapewnienia usług hotelowych, gastronomiczno-restauracyjnych oraz dostępności 4 sal szkoleniowych, które posłużą do organizacji zajęć tanecznych, mindfulness, spotkań multimedialnych z filmem tańca, spotkań z pedagogiem/psychologiem/mediatorem oraz pokazu finałowego. Jedna z sal powinna móc pomieścić wszystkich uczestników zgrupowania czyli około 45-50 osób.
Zgrupowania organizowane w terminach:
5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.
na terenie województwa mazowieckiego w odległości do 50 km od centrum Warszawy.
2. Uczestnicy zgrupowania:
3. Organizacja zgrupowania:
Organizatorem zgrupowań, zwanym dalej „Zamawiającym”, jest ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki, z siedzibą w Legionowie, 05-120 Legionowo ul. Hetmańska 10, lok. 13.
▪ Termin realizacji zgrupowań:
5-9.05.2025; 12-16.05.2025; 8-12.09.2025; 15-19.09.2025; 22-26-2025; 6-10.2025; 13-17.10.2025; 20-24.10.2025; 17-21.11.2025; 24-28.11.2025; 1-5.12.2025; 8-12.12.2025.
▪ Miejsce: okolice Warszawy (do 50 km od centrum miasta), preferowane tereny na północ od Warszawy.
▪ Ramowy / ogólny zarys programu zgrupowania(*):
PONIEDZIAŁEK
8:00 – 9:00 przyjazd uczestników
9:00 śniadanie
10:00 spotkanie organizacyjne z opiekunami grup
11:00 – 14:00 zajęcia warsztatowe
14:00 obiad
15:30 – 18:00 zajęcia warsztatowe
18:00 kolacja
19:00 – 21:00 spotkania z muzyką i tańcem / zajęcia oddechowe
WTOREK
8:00 śniadanie
9:00 – 13:00 zajęcia warsztatowe
13:00 obiad
15:00 – 18:00 zajęcia warsztatowe
18:00 kolacja
19:00 – 21:00 spotkania z muzyką i tańcem / zajęcia oddechowe
ŚRODA
8:00 śniadanie
9:00 – 13:00 zajęcia warsztatowe
13:00 obiad
15:00 – 18:00 zajęcia warsztatowe
18:00 kolacja
19:00 – 21:00 spotkania z muzyką i tańcem / zajęcia oddechowe
CZWARTEK
8:00 śniadanie
9:00 – 13:00 zajęcia warsztatowe
13:00 obiad
15:00 – 18:00 zajęcia warsztatowe
18:00 kolacja
19:00 spotkanie organizacyjne z opiekunami grup
19:30 – 21:00 próba generalna do pokazu finałowego
PIĄTEK
7:00 śniadanie
9:00 – 11:00 pokaz finałowy
11:30 obiad
12:00 odjazd autokaru z uczestnikami
13:00 – 16:00 zamknięcie zgrupowania przez organizatorów
(*) Program zgrupowania może podlegać zmianom, jego ostateczna wersja (do druku) zostanie przekazana Wykonawcy najpóźniej 3 dni roboczych przed rozpoczęciem zgrupowania.
4. Zasady wykonania przedmiotu zamówienia:
▪ Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy z Zamawiającym, w tym m.in. do zorganizowania co najmniej jednego spotkania roboczego z Zamawiającym przed terminem zgrupowania w siedzibie Zamawiającego oraz wizji lokalnej. Podczas spotkania zostanie omówiona szczegółowa koncepcja realizacji poszczególnych zadań wchodzących w skład zamówienia. Termin spotkania ustala Zamawiający. W razie potrzeby Wykonawca zorganizuje więcej niż jedno spotkanie.
▪ Wykonawca zachowa najwyższą staranność i będzie działał zgodnie z obowiązującym stanem prawnym.
▪ Wykonawca odpowiada za wszelkie zobowiązania formalno-prawne wobec podmiotów z nim współpracujących przy lub na rzecz realizacji niniejszego zamówienia.
▪ Wykonawca będzie realizował zadania zgodnie z wymogami Zamawiającego, wskazanymi w dokumentacji niniejszego zamówienia oraz zgodnie z ustaleniami podjętymi wspólnie z Zamawiającym w trakcie fazy przygotowań do realizacji poszczególnych zadań.
▪ Zgrupowania współfinansowane będą ze środków PFRON w ramach konkursu nr 1/2024 pn. „Wspieramy aktywność", kierunek pomocy 3: wzrost aktywności osób niepełnosprawnych w różnych dziedzinach życia, o zlecenie realizacji zadań w ramach art. 36 ustawy z dnia 27 sierpnia 2007r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych z załączonymi tam dokumentami.
5. Opis zadań Wykonawcy (po zawarciu umowy):
▪ Zapewnienie sal szkoleniowych wraz z wyposażeniem i sprzętem:
1. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia 4 sal szkoleniowych do prowadzenia wszystkich zajęć warsztatowych, spotkań i pokazu, dostosowanych do liczby uczestników przedmiotowego wydarzenia i znajdującej się w tym samym budynku lub kompleksie budynków co zakwaterowanie uczestników wydarzenia
2. W przypadku sali z oknami wykorzystanej na multimedialne spotkanie z filmem tańca, musi istnieć możliwość zaciemnienia jej w taki sposób, aby wyświetlane w niej prezentacje były dobrze widoczne.
3. Wyposażenie sali szkoleniowej w niezbędny sprzęt techniczny. Wymagane jest:
4. Wykonawca zapewni stabilne, darmowe łącze Wi-Fi w trakcie całego zgrupowania dla co najmniej 50 osób.
▪ Obsługa zgrupowania:
1. Wykonawca zapewni koordynatora całego zgrupowania, odpowiedzialnego przed
Zamawiającym za nadzór nad prawidłową i kompleksową realizacją poszczególnych
elementów zamówienia.
▪ Zapewnienie usługi hotelowej:
▪ Zapewnienie obsługi gastronomicznej:
1. W trakcie całego czasu trwania zgrupowania Wykonawca zapewni usługę gastronomiczną czasowo zgodną z programem wydarzenia, na którą składają się:
− śniadania w formie bufetu (bufet na zimno oraz na ciepło) wraz z napojami (w tym kawa i herbata), woda niegazowana w nieograniczonej ilości.
− obiady składające się z zupy i dania głównego wraz z napojami.
- kolacja w formie bufetu (bufet na zimno oraz na ciepło) wraz z napojami (w tym kawa i herbata), woda niegazowana w nieograniczonej ilości.
2. Miejsce serwowania głównych posiłków (śniadania, obiady, kolacja) musi znajdować się w tym samym obiekcie hotelarskim, co sala szkoleniowa, jednakże w oddzielnym pomieszczeniu, niż sala szkoleniowa.
6. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają łącznie następujące warunki:
▪ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca należycie wykonał co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na organizacji wydarzeń, np. konferencji/konwentu/kongresu/zjazdu/sympozjum, dla min. 100 uczestników, przy czym organizacja obejmowała łącznie: zapewnienie usługi hotelarskiej, zapewnienie obsługi techniczno-logistycznej, usługi gastronomicznej oraz zapewnienie aranżacji wydarzenia. Wykaz zrealizowanych zamówień Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty ze wskazaniem podmiotu na rzecz którego była organizowana usługa.
7. Kryteria wyboru oferty:
1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie oceniał oferty według
następujących kryteriów i punktacji:
|
Lp |
Kryterium oceny |
Waga % |
|
1 |
Cena |
100,00% |
RAZEM 100%
2. Zamawiający dokona oceny ofert, przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1% = 1 punkt.
3. Wykonawca może uzyskać łącznie maksymalnie 100 pkt.
4. W kryterium „Cena brutto” najwyższą liczbę punktów (100) otrzyma oferta zawierająca najniższą cenę brutto, a każda następna odpowiednio zgodnie ze wzorem:
Liczba punktów = (cena oferty najniżej skalkulowanej / cena oferty ocenianej) x 100 pkt
8. Termin i forma składania ofert:
Ofertę szacunkową dotyczącą wykonania przedmiotowej usługi należy złożyć na formularzu ofertowym (załącznik nr 1) w terminie do dnia 24 kwietnia 2025 roku do końca dnia, mailem na adres:
Do oferty należy dołączyć podpisane oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych (załącznik nr 2).
9. Ogłoszenie wyników wyboru oferty:
Ogłoszenie wyników wyboru oferty nastąpi 25 kwietnia 2025 roku i zostanie zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego:
10. Kontakt:
ARTBALE Stowarzyszenie Rozwoju Edukacji Kulturalnej i Sztuki
604 094 584 Berenika Jakubczak Rauze - koordynator projektu
Klauzula informacyjna - RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy,
że:
- art. 6 ust. 1 lit c RODO w celu wyboru wykonawcy,
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO w celu zawarcia oraz realizacji umowy
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (na adres: ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa), gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych
Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c lub b RODO
Zapytanie ofertowe W kręgu tańca 2025 usługa wyżywienia, noclegu, sal
Zalacznik_nr_1_Składana oferta
Załącznik nr 2_Oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych