Tancerka, choreografka oraz pedagożka tańca flamenco.
Karierę taneczną rozpoczynała jako dziecko od tańca klasycznego, nowoczesnego oraz polskiego tańca ludowego. Absolwentka Olsztyńskiego Teatru Tańca. Uczennica wybitnych tancerzy i choreografów – Piotra Galińskiego i Jacka Łumińskiego. Ukończyła historię sztuki na Uniwersytecie Warszawskim, specjalizując się w kostiumologii – przede wszystkim w historii kostiumu baletowego.
Tańcem flamenco zajmuje się profesjonalnie od ponad 20 lat. Kształciła się w Polsce i w Hiszpanii u tak znakomitych tancerzy i pedagogów jak Choni Pérez García, Isabel Bayón, Adella Campallo, Yasaray Rodriguez, Manuel Betanzos czy Ángel Atienza.
Jest absolwentką Ogólnokształcącej Szkoły Baletowej im. Romana Turczynowicza, gdzie otrzymała dyplom artysty-tancerza. Tańca klasycznego uczyła się tam pod kierunkiem takich pedagogów, jak: Florentyna Kilińska, Barbara Sier-Janik, Ewa Głowacka i Teresa Memches. Doskonaliła się także podczas warsztatów tanecznych w Dreźnie (Palucca Schule), Warszawie, Poznaniu i Lądku Zdroju. W 2001 roku została finalistką XII Ogólnopolskiego Konkursu Tańca w Gdańsku, a w 2002 roku została zaproszona do zespołu Jeunes Ballet d’Europe, z którym odbyła tournée po Francji i Hiszpanii. Zaraz po ukończeniu szkoły baletowej została artystką baletu Teatru Wielkiego – Opery Narodowej, gdzie tańczyła m.in. w realizacjach takich choreografów, jak: George Balanchine, John Cranko, Jurij Grigorowicz, Natalia Makarowa, Lorca Massine, Boris Ejfman, Irek Muchamiedow, Emil Wesołowski i Andrzej Glegolski.
Mgr pedagogiki specjalnej, absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej. Mediator sądowy wpisany na listę stałych mediatorów Sądu Okręgowego w Warszawie. Na co dzień prowadzi doradztwo z zakresu mediacji rodzinnych, karnych, z nieletnim sprawcą czynu karalnego oraz rówieśniczych. Udziela też wsparcia osobom skierowanym na mediacje przez Sąd Najwyższy, Okręgowy oraz Rodzinny.
Prowadzi również coroczne „Dni otwarte mediatorów” w Sądzie. Reprezentuje Centrum Mediacji w kontaktach z pracownikami Sądu. Udziela konsultacji w ramach projektów organizacji pozarządowych.
Ponadto prowadziła zajęcia grupowe dla kobiet znajdujących się w sytuacjach kryzysowych oraz zajęcia grupowe dla Dorosłych Dzieci Alkoholików i z Rodzin Dysfunkcyjnych.
Podczas wielu edycji projektu autorstwa dr Bożeny W. Jakubczak "...w kregu tańca..." prowadziła dla poszczególnych grup Spotkania z mediatorem na temat wzmacniania postaw samodzielności i rozwiązywania konfliktów w środowiskach rówieśniczych.
Podczas piątego zgrupowania projektu "...w kręgu tańca...2025", przeprowadzi zajęcia "Spotkanie z mediatorem" na temat wzmacniania postaw samodzielności i rozwiązywania konfliktów w środowiskach rówieśniczych.
Jest pedagożką, doradczynią zawodową, trenerką, kierowniczką laboratoriów. Ukończyła pedagogikę w Wyższej Szkole Związku Nauczycielstwa Polskiego w Warszawie w 2007 roku. Ukończyła również 2 letnie podyplomowe studia na Uniwersytecie Warszawskim z zakresu zastosowania psychologicznego warsztatu grupowego. Przez dwa lata uczęszczała na studia doktoranckie na Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej. W 2014 odbyła staż na Stanford Univesity. Od 2018 roku uczęszczała do szkoły doktorskiej Uniwersytetu Humanistycznospołecznego SWPS w Warszawie. W 2023 roku obroniła doktorat, który jest jednym z pierwszych doktoratów wdrożeniowych w naukach humanistycznych i społecznych. Tytuł pracy brzmi „Kształtowanie kreatywności w procesie edukacji wczesnoszkolnej. Wdrożenie multidyscyplinarnego zestawu metodycznego w połączeniu z metodą Design Thinking”. Jest to próba łączenia teorii z praktyką i realna zmiana w edukacji.
Doktor pedagogiki specjalnej, menadżer kultury, choregraf i specjalista tańców w kręgu i terapii włączającej. W ciągu ostatnich lat realizowała dofinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wiele własnych projektów poświęconych pośrednio i bezpośrednio dzieciom i młodzieży niepełnosprawnej. Przez wiele lat realizowane projekty z cylku „Terpsychora do szkół”, "Temida przyjazna niepełnosprawnym", czy „Spotkania z Terpsychorą” skierowane były dla bliskiego otoczenia osób z niepełnosprawnościami, czyli między innymi pedagogów specjalnych, wychowawców przedszkoli, klas integracyjnych, czy też dla osób pracujących w placówkach kształcenia specjalnego, wolontariuszy - studentów pedagogiki specjalnej i innych specjalności, metodyków pracy z dziećmi niepełnosprawnymi, z całej Polski. Realizowane od dziesięciu lat projekty z cyklu "W kręgu tańca" przeznaczone były i są bezpośrednio osobom niepełnosprawnym, uczniom (dzieci i młodzieży) ze szkół specjalnych z całej Polski oraz w mniejszym stopniu pedagogom, opiekunom.